Levi podobne ako jeho rivali zvýšil ceny svojich produktov, keďže čelí
prudkému nárastu nákladov na suroviny a prácu. To mu pomohlo dosiahnuť
dobré výsledky, pričom ešte nezaznamenal veľký vplyv na dopyt, aj keď
tržby z drahších značiek mierne klesli, čo signalizuje, že spotrebitelia
s nižšími príjmami začínajú pociťovať tlak rastúcej inflácie. Tieto
značky však predstavujú malú časť celkových príjmov spoločnosti Levi.
Celkové tržby Levi za tri mesiace do konca mája vzrástli o 15 % na 1,47
miliardy USD (1,44 miliardy eur). Analytici, ktorých oslovila spoločnosť
Refinitiv, pritom očakávali tržby 1,43 miliardy USD.
Čistý zisk však klesol o 23 %, keďže výrobca džínsov zaknihoval poplatky
vo výške 60 miliónov USD súvisiace s pozastavením jeho podnikania v
Rusku.
Bez započítania jednorazových položiek zarobila 169-ročná spoločnosť 29
centov na akciu a prekonala odhady na úrovni 23 centov/akcia.
Levi potvrdil svoje predpovede tržieb a zisku v súčasnom finančnom roku,
ktorý sa končí 30. novembra 2022 a zvýšil štvrťročnú dividendu o 20 %
na 12 centov na akciu.
(1 EUR = 1,018 USD)